torsdag 2 september 2010

[ANNA] Torsdag hemma på Korsgatan.

Här hemma har vi precis avslutat förmiddagens leksession och Skorpan sover. Jag passade på att fräscha till mig själv lite på "rasten", kom helt otroligt nog ihåg allt smink. Numera är jag så disträ att börjar jag med något och kommer på något annat som ska göras tappar jag fokus helt. Vilket resulterar i bara ett målat ögonbryn och liknande. Dom senaste nätternas sömnbrist har skapat en total härdsmälta i huvudet och jag känner mig minst sagt lite påsig. Lite rätsida på sömnen (läs SOV Skorpan!) så är morsan tillbaka på banan. När Skorpan vaknat ska vi käka lite lunch och sedan möta upp Johanna och fika. * Vi skulle haft sällskap av Frida von Derke också men hon känner sig lite matt i pälsen idag så att säga (ehrm onsdag igår vettni..) Fint väder har vi dessutom, det ser riktigt varmt och skönt ut ute i solskenet.

*update..

4 kommentarer:

linus sa...

obs, det ser varmare ut än det är kan jag informera mamma om.

banditgrrrl sa...

Jag längtar ut! Ska ta å va duktig här hemma en liten stund till!!! Ses snart!

Anna sa...

Linus:
Mamma noterar, kofta;)

Johanna:
Jag med fixa fixa varje torsdag också varje jul, för det tycker jag är kul!

bakfyllot derke sa...

alltså, jag tycker inte att en spypåse är en passande accessoar vid cafébesök annars hade jag såklart följt med. för övrigt ska jag aldrig dricka sprit igen (det där tror inte ens jag själv på).