fredag 24 september 2010

[ANNA] Maggan har två!

TÄNDER! I nederkäken har två små tänder precis spruckit igenom tandköttet. Jag såg dom när jag och Maggan satt och samtalade över en burk Sempers lasagne vid lunchen. Eftermiddagen spenderade vi med Johanna över en kopp kaffe. På vägen hem köpte jag en bukett dahlior till köket, jag älskar dahlior dom finns i alla regnbågens färger, liljor till vardagsrummet blev det också. Skorpan fick några kiwis, himla fint att hon gillar kiwi eftersom dom är sprängfyllda med c-vitaminer. Nu är klockan strax efter 17 och Linus är påväg hem från jobbet. Ikväll är det vi som beställer hem pizza, fy fabian va gött att slippa laga mat och diska!



 Maggan och Johanna fredagsmyste lite, himla fint att mina vänner har så fin hand med Skorpan, det märks att hon tycker väldigt mycket om dom tillbaka! Skorpan har varit lite småledsen till och från, det är nog inge vidare skönt i munnen just nu.
 

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag blir rörd!