lördag 18 september 2010

[ANNA] Snuvig morsa född -80.


Det var länge sen vi körde en dagens. Vi kör en idag. Dagens morsa sportar en jacka från Elvine, randig tröja från H&M, jeans Cheap Monday och röda basketkängor. Så är det med det.

Lagom till jag värmt min lunch och satt mig ner så började brandvarnaren pipa att batteriet var slut. Bara att hala fram stegen och plocka ner den. Två gånger tidigare har det inträffat på natten, så jag föredrog att värma om maten faktiskt. Efter lunch gick Skorpan och jag ner på stan och köpte ett nytt batteri. Vi sprang på Emil&Körva det var fint och ett sammanträffande. Då jag sa till Linus igårkväll "att det var länge sen vi såg Emil&Körva jag saknar dom lite". När vi kom hem från stan fick Skorpan mellis och jag kaffe, Viktor knackade på dörren. Han hade låst sig ute och ville låna extranyckeln och passade på att prata lite med Skorpan.

Imorse kände jag mig inte riktigt bra i halsen och nu nyser jag massor. Skitans! Men än så länge är det absolut ingen fara med mig, tog en Ipren mot huvudvärken. Det enda som känns viktigt är att inte smitta lilla fröken. Känns dock inte vidare lätt, då man bär på henne och är nära mest hela tiden. Vi håller tummarna!

1 kommentar:

Anette sa...

Snygg mama! HOPPAS du inte blir sjuk...