fredag 24 september 2010

[ANNA] Oh sweet manna from heaven!

Skorpan sov HELA natten oh sweet manna from heaven! Däremot vaknade jag var tredje timme, efter typ två veckor av sömnterror tror min kropp helt enkelt att man inte får sova mer. Jag är nu oerhört glad för i natt och allt kommande är isåfall bara ren bonus. Något annat jag är glad för är att Skorpan klarar av att komma till ro på egen hand. Vi lägger ner henne, ger henne nappen(fördelen med att hon sällan använder napp dagtid är att den är förknippad med att sova) så låter vi dörren vara lite på glänt och hon somnar!

Blogspot har bestämt sig för att göra om designen för hur man lägger upp bilder och nu får man helt enkelt som bloggare inte bestämma lika mycket själv. Det är ett par förinställda bildstorlekar att välja på och man kan inte flytta runt bilderna riktigt som man vill( okej det var ett par bra saker också). Sånt hära gör mig först vansinnig, sedan när jag lugnat mig, småsur. Jävla överförmynderi! Så här var det när hotmail och word/excel kom men någon ny version som inte behagade mig. Ibland är saker bra som dom är och då ska man inte in och peta. Framförallt ska bakåtsträvare(som jag kan vara ibland) få hållas med sitt gamla. Man borde banne mej få klicka på nejtackdetärbraiallafall-knappen och få göra ett aktivt val själv. Så kan ju dom som vill ha det nya sempiga(så jävla kul 80/tidigt 90talsord ju!) ha det. Nu ska jag börja säga sempigt igen, för det låter kul!


Ha en sempig fredag på er! Nävars ha en fin och trevlig fredag och pussa någon ni tycker om, så hörs vi sen.

1 kommentar:

Majjabajja sa...

´Men du´rå, ha en sempig fredag du med syrran :P
Älskar dig fina storasyster!
Puss & Kram