onsdag 1 september 2010

[ANNA] Aptit på livet!

Skorpan ser så liten ut när hon sitter på sängen och busarmed gosedjuren. Hon har fått upp riktigt aptit på mat och vill inte bli ammad helst, så snart är hon nog inte så liten längre. Ja, eller nån tvåmetare lär hon ju inte bli med dom här hobbitföräldrarna. Storfavoriter är hemgjord kycklingpuré med rotsaker, mosad banan och gröt. Idag introducerade vi gul kiwi, det slank ner i ett nafs. Det är ju hur bra som helst eftersom dom innehåller mängder med c-vitaminer!



Örngottet på Skorpans kudde är mitt sedan jag var liten, jag hade ett till som var rött. Det är dock kasserat för länge sen, då det var min älskade snuttefilt som det till slut bara var trasor kvar av. Jag gned snuttefilten under näsan och sniffade på den. Jag blir lite varm inombords när jag ser örngottet och tänker på en trygg och härlig barndom.

1 kommentar:

Anonym sa...

For those who a party using your position, eradicate all the waste in a
single day. Since the curry is actually performed, corner only half a single serving flaked grape among 2 tablespoons linked with
softened butter and maybe a 1 fourth container pertaining to darker sugar consumption.

It is easy to help make and you will receive a loaf associated with loaf
of bread having a crusty brown crust area.

Stop by my page ... extra large toaster oven :: toasterovenpicks.com ::