onsdag 1 september 2010

[ANNA] Just nu..

Skorpis sover, jag bakar..

6 kommentarer:

linus sa...

göta petter supermorsan! hur orkar du?

Linda sa...

det där är mina favvokakor!!
åååå, nu blev jag sugen.
här kör jag storstädning för att hålla mig vaken!

banditgrrrl sa...

Wow! Imponerande!

Anonym sa...

Mmmmm...
Och va då komma tillbaka och sitta och göra ingenting. Gitte skvallrade idag. Kram Lisa

Anna sa...

Linus:
Det vet du, eliternas elitkvinna;)

Linda:
Haha städning funkar också, allt som håller en sysselsatt och rörlig;)

Johanna: Lägg ribban högt:) Nävars på riktigt, det är bara att slänga ihop, tar 30min(inkl gräddning)

Lisa:
Amen vafan då;) Förresten trodde jag ju det var okej, jag jobbar ju hemma liksom nånstans måste man ju koppla av......;)

tarmen sa...

fy fan vad gött!!!!!!!!!!!!!!