tisdag 28 september 2010

[ANNA] Kusinhäng!

Eftermiddagen tillbringade jag och Skorpan med hennes moster och kusin. Vi hade det supermysigt, en promenad, en vända på stan och en fika. Jackan fanns så jag bytte den, syrran och jag passade på att köpa likadana stickade mysoveraller (skitfina!) i mjukaste bomull till kusinerna och likadana "toffor"(blir skönt i vagnen nu när det blir kallt). Får lägga upp ett kort framöver på dom matchade kusinerna. Vi fikade på Fräcka Fröken, delade på en chokladboll(dom är ju helt sinnessjukt stora) kusinerna har börjat skratta så fort dom ser varandra nu, hur kul som helst. Jag är så glad att vi fick barn med bara 3 månader emellan, Vilma&Skorpan kommer ha så kul så snart dom kan börja leka ordentligt. Syrran har varit på mässa och fick två goodiebags, bäst som hon är fick jag ena(Redken hårspray, lipgloss från Face bla..).










4 kommentarer:

syrran sa...

Tack för idag fina syster!!
Vilken sablarns fin höstbild på dig och Maggan ;)
PUSS

Angelica sa...

MARIA! Du ser ju nästan ut att vara sämre barnvagnsförare än mig ;)

Anna sa...

Angelica!
Haha hon tror att det är nån slags skateboard, höll på och körde med två hjul på trottoarkanten och försökte grinda på staket! Hon är helt bananas!

Angelica sa...

HAHAAA aså läge hon inte kör på stillastående människor är det väl lugnt ;) (jodå det har jag gjort. flertalet gånger.)