onsdag 8 september 2010

[ANNA] Lite blogg..

Skorpis sover förmiddag, jag sitter i soffan och surfar, Linus är ute och joggar. Jag följer Linus joggingrunda live via endomondo och skriver lite peptalk till honom som han får uppläst i sina mobillurar( än en gång, ja se dagens teknik!). När han kommit hem och Skorpan vaknat börjar det dra sig mot lunch, det ryktas om Stadsmissionens café. Idag när jag bäddade rent i vår säng och Skorpans säng stoppade jag i tjocktäckena hos oss allihopa, nu börjar det bli höstruggigt på riktigt. Sandaler och tunna skor på skohyllan är utbytta mot basketkängor och varma skor. Det finns något fint med alla årstider tycker jag, nu får man krypa upp under en filt, dricka te och varm choklad, det är inte fy skam det heller!

Förresten vi sov HELA natten i natt! Antingen var Linus och jag så dödströtta att vi inte vaknade av Skorpans stök, eller så har hon helt enkelt sovit tyst och lugnt. Hur eller hur så somnade Skorpan kl 20, jag och Linus gick och lade oss vid 22:30 så vaknade vi före henne(07:30 av oss själva en hemskt märklig känsla haha). Skorpan vaknade vid 08:20.

Inga kommentarer: