lördag 4 september 2010

[ANNA] Lördag förmiddag!


Dagens Skorpan!

Linus och Skorpan är ute på äventyr och jag ligger hemma i soffan och tar det helt underbart lugnt. Dom ville ha lite egentid på nån timme eller två. Det unnar jag dom så gärna, mig går det ingen nöd på direkt. Nu ska jag dock hala av mig mysbrallan och ta på mig något mera anständigt och möta upp dom för lunch på stan. För lite sömn, mammastress i största allmänhet och ingen matro eller äter på språng har gjort att min mage säger ifrån. Ont uppe vid magmunnen och allmänt illamående sedan ett par dagar tillbaka. Usch det passar verkligen inte mig, jag brukar verkligen aldrig ha ont/problem med magen. Som sagt, om folk tror att man går hemma och flätar håret när man är föräldraledig, tänk om. Mitt jobb brukar kunna vara riktigt stressigt stundtals men jag har aldrig pajjat magen där. Nä nu ska jag se om det finns någon slags magtablett i medcinskåpet och byta ut mysbrallan.

Hej så länge!

Inga kommentarer: