måndag 13 september 2010

[ANNA] Soffbloggning.

Sitter i soffan med ansiktsmask(Mudmask från Make up Store helt klart bäst). Jag och Skorpan hade som vanligt en väldigt trevlig fika med Johanna&Frida. Efter fikan kom Linus hem från jobbet så vi tog en långpromenad hela familjen. Kvällen ägnades åt storkok av köttfärssås&pasta(vi passade på att göra åt Skorpan också och frysa in). Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken så jag kan röra nyllet och göra ansiktsuttryck igen och fortsätta kolla på VMA på Mtv.

Håll tummarna för att vi får sova i natt, vi behöver det, verkligen.

3 kommentarer:

Anette sa...

Nej skit, försvann min kommentar nu?!

Anette sa...

Jaja då skriver jag väl igen...

Hoppas ni får sova!

Det var en Sv Spel träff. Helena och Bitte L skulle åka men nu är Helena sjuk. Har inte koll på vad träffen skulle innehålla men alltid kul att komma iväg en sväng! Roligt att Anna tänkte på mig men det får väl förhoppningsvis bli av nån annan gång...

Kram

Anna sa...

Sabla blogg att kommentaren försvann! Åh vad trist, det förstår jag om du hade velat följa med på!