tisdag 29 november 2011

[ANNA] Kvällens två glada smsöverraskningar!

* Sms:et från Findus som meddelar att jag vunnit 2 st Iittala Kivi-ljuslyktor i deras tävling! Vilken färg? Ingen aning sånt som märks jag är mest glad ATT jag vunnit. Vinna Iittala är visst min grej.

* Sms:et som säger vill ni ha... När Skorpan lagt sig hällde jag upp glögg i en kastrull, två minuter senare kommer sms från grannen Frida; vill ni ha hembakade saffransbiscotti? Ehh jaaa tack! Tajmingen är oslagbar. Only at s:t Korsgatan gott folk only at s:t Korsgatan.

 Jag gick en vända på stan innan kvällsmaten, snubblade över denna roliga mjuka fleecemorronrock till Skorpis, 149:- pix. Vansinnigt bra med knytskärp och knappar (den tenderar ju mest att öppna sig och glida av annars). Skorpan blev superglad och busade framför spegeln i den.

Nu drar det ihop sig till Veckans Brott följt av Veckans Dox.Vad styr ni med?

Trevlig tisdag på er!

4 kommentarer:

Maria sa...

Fan vad tur du har! Grattis, vart hittade du o-o-ocken? (morgonrocken)

anna sa...

Tack Maria, jag har aldrig vunnit tidigare i mitt liv förrän senaste året med nu tycks det vänt lite:-)

Linda sa...

fin morgonrock! jag kollade på en sån där handduk med huva, alltså med hål för armarna och som blir som en morgonrock, på hemtex. men vart hittade du den där? det var ju bra pris...

Linda Jö sa...

ja, sorry, det var jag som frågade...... blev lite hastigt skrivande så jag skippade visst några fällt att fylla i!