onsdag 16 november 2011

[ANNA] uppesittarkväll..

vardagsrummet 01:45.

Kallt och ensamt i den här soffan. Släckte vid 23 och kröp ner i sängen, 23:15 ropade Skorpan. Jag for upp, hon sov, sen höll vi på så 5 gånger. Tillslut fick jag väcka henne och fråga vad som var fel, skönt nu när hon kan peka och svara. Enligt henne var det ont i munnen, det är väl 3 tänder kvar som inte kommit ut, så det är väl misstänkt en sån. Hon fick Alvedon och nu har hon sovit i 20 min, vågar jag smyga tillbaka till min man i den varma sängen och sluta mina trötta ögon? Är sista ordet sagt den här natten...? Huua jag längtar till kaffet jag ska stjälpa i mig imorn, extra lager concealer under ögonen gissar jag på.


om någon på Försäkringskassan läser så kan ni lägga på åtminstone 4 timmar ob på nästa utbetalning. Kan vi enas om att obekväm arbetstid börjar kl 22 och sträcker sig till 06?

2 kommentarer:

Linda sa...

Den där var bra!! till FK, lite ob är vi väl f*n värda snart!! Hahaha
och några extra kronor för dom besvär som sömnbrist ger efter en tid. typ så dära ett och ett halvt år. Vem vet hur många år vi har kvar heller! Huga.

Anna sa...

Linda!
Haha eller hur:/ Det värsta är ju att man aaaldrig kan ligga på plus på sömnkontot, inget stressande alls..Man kan bara få sova mindre aldrig att man får sova igen lite så det finns nåt att ta av..