söndag 13 november 2011

[ANNA] Välkomna in...

På uppdrag av Angelica:

I vårat loppisfynd, ett ljusblått badrumsskåp orginal (oanvänt) från 60-talet, tillverkat i Italien, döljer sig...

 Annas sida / Linus sida ( det märkliga "röret" är ett alunstift, suveränt till att stoppa små blodflöden vid rakning)

Smyckeshanden ovanpå badrumsskåpet, med några av mina smycken.

 Låsbart medicinskåp ( you wish! kanske vid ett senare tillfälle...;) min snygga badmössa, i burkarna har jag håraccessoarer/armband/broscher

parfymhyllan, min favoriter just nu är Kenzo Amour, Viktor&Rolf Flowerbomb och Clean Fresh Laundry, på Linus skulle jag säga Gucci Orginal eller Dior Homme.

Mycket grejor i ett vansinnigt litet badrum. Då har ju jag dessutom en hylla/skåp med spegel i sovrummet med lite till haha..

2 kommentarer:

Angelica sa...

Love it! Men herregud Vad grejer ni har ;) bra tips på stick som fixar små skärsår vid rakning! Vart finner man det?

Anna sa...

Angelica!
Haha jag vet du må tro att vi är snygga och luktar gott;) Alunstiftet hittar du här http://www.gents.se/gents-alunstift.htm?gclid=CIn0ipiotKwCFYPwzAodlmsUHQ
Linus fick det och en lyxig (livsfarligt vass) rakhyvel från samma webshop. Stiftet är suveränt, visst det svider som fan en kort stund men du vet ju paniken när man klämmt en finne eller pillat bort en sårskorpan och det aldrig slutar blöda, NO MORE!