lördag 19 november 2011

[ANNA] Ödeshög en dag i november.

Vi har tillbringat en finfin dag hos svärisarna, ätit massor och gott (vi köpte med oss lite ostar från Norins som vi nöjt av). Skorpan har badat, ritat, läst, busat och varit på promenad. En tur till Erstorp och Karin blev det också!

Ute på slätterna runt Erstorp där vår vän Karin har sin klädaffär låg dimman tät. En känsla av dom skotska hedarna infann sig, mystiskt och otroligt fint. Jag älskar dimma (minus köra bil i den).

kolla kolla ringen kommer från Karin och är min nya favorit, jag älskar den!

jag och min härliga svärmor! Starka kvinnor som dessutom är vansinnigt roliga upphöjt i 2. 


Skorpans snälla farmor och farfar hade hittat jätteroliga fantasifulla kritor, hela clownen är krita. Mycket greppvänliga och man kan dessutom sätta dom på fingret (som en fingerborg) och måla.

När jag köpte den vänstra ringen så såg jag en sån i strass, sen dess har jag grämt mig över att jag inte köpte båda..tills idag då. Nu har den en vän.

5 kommentarer:

erika sa...

Guud vad fin du är Anna! Måste få fråga vart tröjan är ifrån, har ju liten kärlek till stora kragar! :)

Anna sa...

Tack Erika:-) den är från Gina Tricot för ett par månader sen dessvärre. Kram!

erika sa...

:)
Then I know! Himla fin ivf! Kram!

banditgrrrl sa...

Du är så j*vla snygg Anna! Också i friluftsiga lekvänliga outfits.

Anette sa...

Så fina bilder på dig/er! Gillar också dimman :)

Så du köpte också en sån tröja, trodde du inte ville ha den pga akrylen...