måndag 28 november 2011

[ANNA] kvällsupdate..

Nähä ni här sitter jag och snorar i soffan, äntligen så blev jag också förkyld! Hurra hurra för det är min förkylningsdag i dag! Pilutta er jag har förmånen att få vara förkyld. Imorn ska jag och Skorpan torka varandras näsor. Eftermiddagen bjöd på cellprov hos Storken för min del, sen smet jag förbi UNI på vägen hem. Hon söta tjejen som har butiken lovade 25% viprabatt och nu har Skorpan en ny superduperfin mössa. Väl hemma igen var det full fräs, Linus jonglerade matlagning, förkylt barn och så hade en kille ringt och ville köpa ett bord vi hade ute på Blocket annons (hej 1000:- riksdaler tack så mycket tack) dessutom hade han skurit sig på handen när han lagade mat. Nån som ser den uppjagade småbarnsfarsan som jag mötte när jag klev in i hallen från Storken framför er?? När Linus blivit omplåstrad tog jag över matlagning och Linus sålde bord. Efter kvällsmaten ringde en kollega, kärringa Pettersson, för att ge mig en update från ett viktigt möte på jobbet idag som jag missade pga cellprov/f-ledighet. I detta nu ska jag bestämma mig för om jag ska anmäla familjen till Lindex vipfrukost eller inte. Hmm vi brukar gå men nja, tycker att Lindex har så vansinnigt fantasilösa barnkläder numera (när Skorpan i princip hoppat upp till strl 86-) När hon var liten handlade jag mycket där på bebisavdelningen, men nä inte vidare nöjd med kvalitén heller, tryckknappar som lossnar och färg som bleknar. Nä vi ska nog inte gå märker jag när jag skriver haha. Äh bestämmer  mig imorn tror jag;)


woooaa livin´on a... 
så jävla kul jag kissar i brallan.
denna helroliga tisha kommer från det galet roliga märket Rock Paper Scissors

Inga kommentarer: