fredag 18 november 2011

[ANNA] sen sist!

Skorpan vaknade på myyycket bättre humör och det gjorde ju självklart susen för mina mungipor med. I övrigt har jag donat ihop en kladdkaka deluxe, vi pratar choklad/kaffe-glasyr och täckt av nonstop. Är én kladdig i mitten? Jajemän, kladdkakor heter kladdkakor av en anledning dom ska vara kladdiga och mumsiga i mitten. Kakan följer med till Linus päron imorn. Mina fina svärisar har dessutom beställt sallader från Lysings till lunch ( dom godaste salladerna i länet!).


 men se där ja kom jag med i bild!

Skorpan fick ett par mockiplaster idag ( en kombo av mockasiner och sockiplaster, jajemänsan jag som kommit på, jag är ju briljant haha!) Kan vara så att jag är lite svag för retromockiplaster och skulle kunna köpa alla för att dom är så fina! Hon har spurtat runt i dom i 180 knyck ikväll och jagat sin kusin runt vardagsrummet i dom.

Inga kommentarer: