måndag 14 november 2011

[ANNA] Late night update...

vardagsrummet i min ensamhet kl 21:50

Har precis ätit en kalkon/brie knäckemacka och druckit en kopp av mitt gröna favoritte, earl grey/ginseng. Skorpan, snusar tungt inne i sitt rum, hon somnade i samma sekund som han lade huvudet på kudden vid 19:40. När Skorpan och jag ätit kvällsmat så gick vi ner till kusinen. Jag badade barnen medan Maria&Markus åt kvällsmat. Dom älskar att bada tillsammans, man hinner bara börja meningen " vill ni bada...?" så springer dom i fullfart till badrummet och står förväntansfullt på tå vid badkarskanten.

Nu kommer min efterlängtade man hem från jobbet om nån halvtimme. Dock sågs hela familjen vid kvällsmaten och babblade för fullt i mun på varandra över Skype. Dock föredrar jag irl [ in real life] för då kan jag få en puss:)



70 läsare hittills ikväll, det är ju massor om du frågar mig för vår lilla blogg!

Inga kommentarer: