torsdag 16 juni 2011

[ANNA] ett ögonblick fru Forsberg..

har du vunnit?! Jomenvisst serni! Dessutom kom jag inte ens ihåg att jag tävlat, jag har tydligen skrivit en slogan till Arlas frukosttävling. En väldans bra slogan tydligen som jag inte ens minns till råga på allt. Fick en smsavi om att jag hade ett paket att hämta, väldigt mystiskt jag var skitnyfiken för jag har inte beställt något. Hade ju ingen aning om vad det var så jag tog Skorpan och barnvagnen och knatade iväg. Smidigt när man vunnit en stor tung kartong med porslin!

Hemlig låda...
som innehöll.. en massa Iittala Origo-porslin och Kartio-glas. Jag vann helt enkelt: 4 äggkoppar, 4 muggar, 4 assietter, 4 frukostskålar och fyra vattengröna glas!!! Behöver jag säga att jag blev lycklig!?

3 kommentarer:

Maria sa...

Grattis, åh så roligt!!! Jättefint ju!:)

Anna sa...

Tack Maria indeed:)
finsk design var kvinnas lycka!

Johanna sa...

Wow, det va inte illa! Bra jobbat Anna! Grattis!