onsdag 22 juni 2011

[ANNA] Kvällsupdate.

 Vårat badrumsskåp är ett vintagefynd, helt oanvänt, orginal från 60-talet. Skåpsluckorna är sådär härligt 60-tals ljusblåturkosa.
Jag blev väldigt glad och förvånad när det låg två paket och väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Linus och Skorpan hade shoppat tandborstmugg och tvålpump som är identiskt matchande i färgen, fint som snus!

Varje kväll utan undantag har vi läst godnattsaga för Skorpan sedan hon var 5 månader. Hon älskar det, sitter blickstilla hela boken, ibland plockar hon ut nappen, vänder sig om och ger läsaren en puss. Det är en mycket fin stund kvällsstund. Vi turas om varannan kväll att läsa jag och Linus.

Just ikväll finns det faktiskt en annanstans en hemma jag hellre skulle vara. Foo Fighters-spelningen i Stockholm. Behöver jag tillägga att Band of Horses är förband, som om det inte var nog liksom?!!I love Foo Fighters och har aldrig sett dom live, en dröm hos mig.

Inga kommentarer: