lördag 25 juni 2011

LINUS En himla massa bilder.

En himla massa bilder från midsommarafton. En del har Emil tagit. Dom tar jag inte cred för.












Den allra sista bilden visar det lätta sommarregnet som föll i solnedgången, så där som på film, magiskt vackert. Jag har bestämt mig, inget tråkradhus, inget bostadsområde med grannen inpå knuten, det är på landet jag ska hitta vårat drömhus. Jag vill se en äng och ett skosbryn, och en ladugård till frukost. Dock inte två mil ut på en grusväg men ett par kilometer iallafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fortsatt trevlig midsommar ! Skorpan, andra raden , i soffan, superfint !! Vilken liten "tutta" ! / Karin

Anna sa...

Tack detsamma Karin! Hoppas Ödeshög bjöd en fin midsommar! Ja visst är hon, kan inte pussa nog på dom där små äpplekinderna:)