fredag 17 juni 2011

[ANNA] Lite fredag på er!

När jag kom hem från jobbet tog vi en vända på stan, Systembolaget, Lagerhaus och Husqvarnabutiken. I sistnämnda köpte jag en stor grön, vacker emaljknapp som jag i detta nu ska sy i en stor och mysig kofta som hittills knäppts med en stor säkerhetsnål( som jag nu tröttnat på). På vägen hem blev vi brutalt överraskade av ett skyfall som går att jämföra med syndafloden. I en bra stund stod vi och tryckte med diverse folk under ett tak innan det lättade lite så vi kunde springa hem. Fredagskvällen bjuder väl inte direkt på några större mirakel och det gör inte så mycket, i helgen väntar jobb. Till kvällsmat blir det enchiladas en god sallad och ett glas rött, när Skorpan somnat kastar vi oss framför Mad Men, jag känner mig väldigt nöjd med det upplägget!

trevlig helg på er!

Inga kommentarer: