tisdag 21 juni 2011

[ANNA] le petite update le soir..

visst är jag grym på franska haha! Det enda språket jag inte läst på gymnasiet( gick humanistisk), ångrar det så här i efterhand. Men å andra sidan skulle jag ju bli tolk och det är jag ju inte, på ICA Maxi behöver jag sällan franska ( iof har ju två jobbresor gått till Lyon). Nä jag ska nog inte sörja den där franska, lite lite kan jag och det får jag klara mig med.

Här hemma slog klockan precis 21, Skorpan sover gott sedan en timme tillbaka. Vi ska precis flytta oss från bloggläsande och fotoredigerande i soffan till sängen och kolla på ett avsnitt Mad Men och sen släcka. Jag ska upp innan 06 två dagar i rad nu, jobbjobbjobb, den som överlever midsommarhetsen på mitt jobb skattar sig lycklig. För att komma till kontoret där jag jobbar måste jag passera avdelning sill = total livsfara och risk för att bli nedtrampad. Okej det kunde varit värre dom kunde ställt upp färskpotatis brevid då hade jag varit rökt for real. Bråda dagar på jobbet kräver sin sömn innan.


god natt!

 En bestämd fröken vill ha sin egen blombukett, hon bar den stolt hela morronpromenaden, var femte minut stoppade hon ner näsan i din och sniffade ljudligt aaaaahh.
Hennes hår växer som ogräs, klippning står på agendan!

Inga kommentarer: