fredag 3 juni 2011

[ANNA] Härlig sommarfredag.

Efter frukost tog vi en promenad, jag älskar när innerstaden håller på att vakna på sommarmornar. Det är svalt, lugnt och tyst, torgstånden har precis packats upp. Vi köpte en bukett vackra sommarblommor till köksbordet och fortsatte till Trädgårdsföreningen. Himla fint att få lite sol och frisk luft innan jag åker mot jobbet vid 12:30. Jag försöker att inte titta på prognosen som lovar strålande sol och 25 grader, jag har lörd 6:45-17 och sönd 12-22:15 framför mig. Nästa vecka verkar det komma in ett lågtryck, typiskt! Men hörni jag håller ställningarna i kassalinjen idag, vi ses!

Jag blir glad av att bara gå förbi dörröppningen till köket och se den!

 Idag tar jag min nya tunna sommarklänning och stråväskan till jobbet. Dagens parfym får bli en gammal favvo, Miss Dior Cherie, den luktar nästan aningens av söt isglass som smält. Älskar flaskan den känns så där gammal och fransk.

Inga kommentarer: