söndag 23 oktober 2011

[ANNA] Sönda

Jaaa ni gott folk, hemma på soffan igen. En rejäl dos skog, promenad och korvmäbrö, nu är jag helt slutkörd. Skorpan sover och jag vågar inte göra detsamma för då blir jag nog inte människa mer idag haha. Jag är inne på dagens 3e stooora kopp kaffe. Det var en fin tur till skogen, kusinen och Skorpan busade och skrattade med varandra. Jag var definitivt inte mest bakis i den skogen! Den tävlingen vann min kära svåger som också varit på personalpartaj igårkväll. Han vann med 8-0 kan vi säga.

Ni får några bilder från gårdagens festligheter, sen får ni respektera att inte personalfester dokumenteras för allmänheten;) ni ska ju faktiskt handla av oss i vårat mest presentabla skick hihi. Underhållningen stod vår fd kollega Hanna och hennes band för, det är den snygga bönan med blont hår, längst till höger på bilden. Sicket jävla ös, oj vad vi dansade. Jag dansade 2 timmar i sträck! ränderna har inte gått ur den här morsan! Min kollega Elin (henne har jag jobbat med i 14 år, det ni, mitten på bilden nedan) och jag dammade av dansgolvet som vi alltid gör när det vankas fest. När klockan slog tolv förvandlades den här partytigern till mamma och gick hem, då hade jag festat i 7 timmar ( med min kollega Klaras galet roliga förfest).


 Bandet / mina härliga kollegor som satt närmast mig vid bordet!

Glammig festlokal! Nån av årgång äldre som känner igen sig? Det är fd Regina nattklubb (med den numera diskreta ingången mitt emot Kebabbaren). Jag är lite för ung för att ha svirat loss där då det begav sig, men flera av mina kollegor hade många minnen därifrån. En kanonbra festlokal och mitt i smeten, därmed nära hem för min del! 

 Vår chef har ett stort matintresse och vill gärna väcka personalens, han brinner särskilt för lokalproducerat. Kvällens buffé var mycket spännande och god!

 

7 kommentarer:

Maria sa...

Verkar som jag missade en toppenfest!:)

Lina Thunberg sa...

Håller med Maria =) Verka som jag missa en dunderfest men meeen en måste ju glida runt i mjukissrassen och valla 2 kids också.. :D:D
Jag har faktiskt varit där då jag var ung....yngre haha! Fast då hette det Atmosfär har vart på både studentskivor och ett härligt amoreparty där =) Väldigt fin lokal!

Anna sa...

Maria!
Jaa tyvärr gjorde du det, du får sikta på kassafesten!

Lina!
Haha ju du har ju två kids ju, ont om tid är det gott om då;) Jasså mer än vad jag visste, amoreparty va fasen är det? Är jag för gammal har jag ingen koll?? Kom på kassafesten du mä!

Maria sa...

Jag jobbar när det är kassafest!:(

Anna sa...

Maria!
Om du gärna vill gå så prata med Annica, jag vet att dom gör sitt bästa för att försöka lösa det isf!

Lina Thunberg sa...

När är kassafestenm då Anna!? DEN vill jag gå på!!! Jadu det var givetvis den 14:e feb och var ett puttinuttit kärlekspartajj vettu ;o) Men gick därifrån o raggad och jätte full... :D

Anna sa...

Lina!
Ring kassaledaren/Annica! Det är den 7:e dec på Trattoria Davinci! Hoppas vi ses:)