torsdag 6 oktober 2011

[ANNA] liten kvällsuppdate..

Just nu sitter jag i min flanellpjamas i gungstolen framför tv:n. Dagen har varit sisådär alltså, vilket har resulterat i en missklädsam huvudvärk. Dagen blev dock 200% bättre när jag kom hem och Linus har gjort kaffe och plockat fram bullar ur frysen, omtänksam man det dära! När jag hade handlat efter dagens arbetspass smet jag in på Rum, vår taklampa till vardagsrummet hade kommit. Humor att lampan kommer först, då ser jag ju iallafall vart jag inte kan sitta haha. Min gissning är att mattan kommer innan soffan också. Perfekt ju!

Imorron bitti hakar jag och Skorpan på Vilma (ja eller Mimla/Mamla som Skorpan säger haha) och hennes familj. Vi ska spana in två intressanta objekt [läs dagis] i Vasastan. Linus jobbar heldag imorron, sen är han ledig i helgen det längtar vi till!

Nu ska jag avnjuta en varm smörgås med trattkantareller (nu är dom nästan slut, skitans, men oj vad vi har njutit!) och en stor kopp te. Sen är min plan att sova. Sova bort huvudvärk och irritationsmoment.

 Jag sitter i andra änden, Skorpan håller sig i och ropar "oppa oppa" hoppa hoppa ja eller gunga gunga. Sen gungar vi och tjuter av skratt. Hon ser ju tokigt liten ut i andra änden, skulle jag ta i så mycket jag kan när vi gungar skulle jag kunna hämta henne i T1 haha.

1 kommentar:

K sa...

Åh nu måste du berätta om vilka dagis ni besökte och vad ni tyckte om dem!