söndag 23 oktober 2011

[ANNA] morning update!

Nu är ju inte pigg och Anna Forsberg ord som jag skulle sätta ihop i en mening just nu. Jag hade verkligen skitkul igår, jag släpade hem min kropp 00:00 igårkväll. Då hade jag kunnat vara kvar på festen två timmar till...MEN..Linus jobbar heeela dagen idag. Han åkte imorse och väntas hem igen 22:40. Det är inte skitkul att vara apbakis och trött och småbarnsmamma själv en hel dag ni! Så jag kunde mått värre idag gott folk och då har jag ändå en vinskalle:/ Skiter väl Skorpan i liksom, hon kom i full fräs imorse och hojtade M A A A T i köksgången! Skorpan skulle ha mat liksom, alternativt frukost.

En dusch senare och nu är den här mamman på väg till skogen med Skorpan och kusinens familj. Jag är inte piggast i kommun men om en ipren och lite kaffe kanske det tar sig..

Inga kommentarer: