lördag 8 oktober 2011

[ANNA] bildera [bilderna]



Skorpan "stuntbarnet" Forsberg, helt orädd. / Nya plyschbraxorna!

Efter regn kommer solsken. Efter mat kommer toabesök. Skorpan i en privat stund läsandes Situation Stockholm. Dock blev hon oroad av det hon läste och kom av sig helt i ärendet. Vi har världens minsta badrum. Tror du mig inte är du välkommen hit. Inte helt lätt att samsa potta, en skurhink, badbalja ja ni ser. Men det går. Hus byggda på 50-talet är inte kända för att ha en spa och relaxavdelning i hygienrummet. Not really. Ett vaksamt öga ser även att den gröna necessären innehåller tamponger. Inget får man ha för sig själv. Skorpan har inte lärt sig öppna dragkedjor än. Jag lärde mig den hårda vägen att "låsa" in dom. När man behöver dom vill man inte gå på skattjakt i lägenheten först.

4 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Vilken underbart röd jacka! Hör av dig om du vill ta en fik eller lunch ellr nåt, nu när du är föräldraledig igen. Jag är flexibel ;)

Anna sa...

Hola!
TACK! Om du kanske kan på måndag klockan 15? Då kan Skorpis och jag:)

K sa...

Oj jag som tyckte ni hade ett ganska stort badrum. I vårt får vi plats en att stå, och inte ens en liten person till får plats....

anna sa...

Kattis! Oh my! I vårat kan ju faktiskt en borsta tänderna och en kissa men vi är pygméer;-)