torsdag 13 oktober 2011

[ANNA] Så ja så ja

nu ska ni få ert.

Jag kan ju inte blogga och jobba samtidigt gott folk. Sen uppdatering är bättre än ingen. Något säger mig dock att ni kommer få lite till under kvällen. Jag har ju fött världens sötaste och charmigaste lilla general, hon dyker upp sen. Imorse (alltför tidigt) styrde jag mot Maxi ( avstickare in i Gottfridsberg och hämta upp chefen). Jobbet var ju särdeles fint på lunchrasten när mina bagarkollegor behövde övriga kollegors hjälp att smaka av lite testbakningar och sen bedömma dom. Stackars stackars oss hihi. En tårta var verkligen himmelsk, hoppas den kommer till produktion då ska jag hojta på er för den måste ni testa!! Efter jobbet veckohandling som sig bör (vet ni hur en mamma skiner upp när hon inser att det är kanonpris på blöjor och för en gångs skull rätt blöjor och inte sempiga Libero??). Hemma möttes jag av en glad Linus och en jublande Skorpan. Alltså vill man få en välkomst kommitté som slår vilken blåsorkester och röd matta som helst ska man skaffa barn. Skorpan attackerade med massor pussar och jag skrattade med hela min själ. Nä folk nu tar vi helg, redan idag tycker jag. Vi ska avnjuta en tredagarsledighet hela familjen. Linus och jag ska mysa ner oss framför veckans höjdpunkt, Lyxfällan, snart. Kan det toppa förra veckans program? Ni såg väl fyrbarnspappan som grät när hans X-Box och PS3 var tvunget att säljas. Han som då sa; säljer ni det har jag inget kvar att leva för! Synd att dom inte sålde hans barn på svarta organ-marknaden, då hade han ju överlevt...Efter Lyxfällan blir det Debatt, gillar debattprogram över lag. Dock är ju Belinda Olsson stans sämsta debattledare. Alltså hon har ju nobla och fina, humana åsikter som jag delar med henne. MEN hon måste ju lämna lika mycket plats åt "onda sidan" och inte själv uttrycka sina åsikter...eller?? Hmm. Ikväll handlar det om Glada Hudiks-debatten som dragit igång senaste dygnet. Linus och jag är mycket intresserade av kvällens ämne.

Nämen det var som fan! Barbamamma!
Nej jag har inte köpt en kroppsstrumpa. Såg precis att mina båda ben ser ut som ett haha. Det är mitt nya underställ/jogga-sport-set. Det är tokskönt! Under har jag min nya lika toksköna sportbh. Jag har köpt detta av min kollega Jenny (vars son säljer för sitt fotbollslag) för 300 pix blev alltihop mitt! Sportbh:n får ni visualisera. Allvarligt jag bjuder på mycket. Två lovikkavantar som nån lekt med länge i slasksnö och sen hängt på en tvättlina, framför ett svart blankt stretchigt tyg. Räcker det?

Inga kommentarer: