onsdag 12 oktober 2011

[ANNA] liten update.

Vi släckte kl 23 igårkväll och vaknade av Skorpan 08:30, det mina vänner var mer än välbehövligt och underbart då 2/3 av familjen är riktigt snoriga. Klockan 10 gick vi ut och tog en nypa frisk luft, en lugn harmonisk förmiddag, hela familjen samlad. Vilket väder! Solen strålar från blå himmel, det enda man vill är att gå sakta och njuta ju! Efter lunch var det dessvärre dags för Linus att åka till jobbet, vi glädjer oss åt att han är ledig t om söndag sen:)

Förmiddags lek.
Vilma är en identisk kopia av sin mamma, dvs min syster, när hon var så liten. Det är nästan läskigt. Hjärnan kopplar inte riktigt mitt huvud tror att jag är 6-7 år igen haha.

sånt som är på väg hem, fint va? Riktigt billigt också! Internetshopping när den är som bäst:)



2 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

vilken lekpark är ni i??? Olle älskar nya parker! Eller är det trädgårsföreningen som har uppdaterat sig mer sen jag var där sist?!

Anna sa...

Fru Eriksson!
Det är "den gamla vanliga" men dom har öppnat upp mer/färdigställt lite till (inte jättemycket men ett par saker:)