tisdag 18 oktober 2011

[ANNA] Slappa deluxe...

Amen glo hörni!
Dålig bild men ni ser ju upplägget. 200% plysch, i ett stycke, 70-talssnitt och ett skärp i form av ett tvinnat rep med tofsar. Min nya kärlek i höst/vinter, ser den skön ut? Oh yeah baby, den ÄR galet skön. Jag har den på mig i skrivandets stund, jag skulle bädda rent men nu står sängen där utan lakan. Jag orkar fan inte fortsätta just nu. Egentligen vill jag bara blanda en drink och tända en cigg. MEN nu får man ju 1.) inte dricka dagtid när man är mammaledig och knappt annars heller haha 2.) röka inomhus och så röker jag ju inte längre (bara i fantasin). I Danmark är det säkert helt okej, såväl 1 som 2, säkert det dom gör på öppna förskolan. Danmark med den lyckligaste befolkningen i världen, eller hur var det? Hmm I wounder why... Äh jag hällde upp en stor kopp kaffe och planerar inte att resa mig förrän Skorpan vaknar, minst lika gött. Linus kommer snart hem från jobbet och hittar sin dekadenta fru. Jag är säker på att han älskar mig fast det är obäddat och det ligger leksaker över allt. Jag är ju smokin´ hot i mysdressen liksom...Nu börjar Christer i P3 så jag ska koncentrera mig på det! Hej på er!

 Imorse busade vi i lekparken, Skorpan såg större barn som klättrade i träden i den lilla dungen. Hon tittade imponerat på dom och gick fram och tillbaka i den täta bambuodlingen och klättrade på sitt vis. Sen följde vi med Vilma och Maria hem och åt lunch med dom. Himla fint det dära vi infört, att luncha tillsammans, barnen har redan utvecklat en nära kontakt till varandra. Idag gick Skorpan fram flera gånger helt spontant och kramade Vilma. Dom tycker om varandra dom där två, lite mer som syskon än kusiner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schetasnygg! Var har du köpt den?

Lisa sa...

Mycket lyckat köp =)