lördag 10 december 2011

[ANNA] ödeshög

Vi har tillbringat dagen hos mina fina svärisar tillika Skorpans farmor&farfar och Linus päron. Vi har ätit gott och busat, som vi brukar med andra ord.
Min svärmor bjöd mig på något jag aldrig testat men jag numera är helt såld på, Mumma. Det var MUMMA. Så man blev alldeles pirrig i knäna och mysig. Sen luktade det så gott så jag satt med näsa i glaset stup i kvarten.
Bilderna får tala för sig själva. Skorpan har två kompisar i Ödeshög dom heter Wilma & Amanda. Bilderna är så rara att man blir lite larvig.

 Det var inte bara Skorpan som var lite trött efter allt kul. Men det var bara Skorpan som somnade i bilen hem.

 Detta hade vi med oss hem. Gittan är en fena på att sticka så jag har fått ett par supervarma sköna raggisar och Skorpan dom raraste av vantar. Min fina svärfar har köpt dom fina ljusstakarna åt mig. Dom fanns inte i sortimentet på "vårat" IKEA men det fixade han:)

Inga kommentarer: