fredag 9 december 2011

[ANNA] hälsa-på-jobbet-förmidda

Idag är jag mitt vanliga pigga och glada Anna-jag igen! Natten bjöd på mycket sömn och det gör ju som bekant susen. Vi 08:00 imorse slog Skorpan upp sina stora blå, efter frukost knatade vi ner till Räsercentrum och tog bussen ut till Tornby. Vi hälsade på lite på mitt jobb och Skorpan tycker det är superkul. Mina fina jobbarkompisar är så himla snälla med Skorpan. Vi fikade lite i lunchrummet och tog sen bussen hem lagom till lunch. Skorpan var helt färdig av allt Ica Maxi-busande och slocknade efter lunchen. När hon vaknat vilket hon nog gör när som, ska vi träffa Johanna. Oj va mycket kul vi hinner med idag!

 Springa fram och tillbaka på lastkajen, en av dagens höjdpunkter om du frågar Skorpan!

 Skorpans växtsprång resulterade i  ännu ett par varma vinterkängor häromdan.

Inga kommentarer: