fredag 30 december 2011

[ANNA] and we´re back on track!

Nytt modem inkopplat och jag kan mata er fulla igen! Bara att gapa och svälja;)

Jag raidar garderobens glamsektion i jakt på en trasa till imornkväll. Glöm less is more. More is more. Helt logiskt. Skorpan blev stum av förundran över denna silverpaljettkreation och kunde inte sluta ta på den haha. Nu tror jag faktiskt att jag kör på en annan blåsa imorn. Bjud mig gärna på cocktails nån kväll så får ni se den här igen;)

NU ska vi titta på På Spåret! Jag ska dessutom titta på den pampiga tulpanbukett som pryder vardagsrumsbordet där några halvvissna hyacinter stod tidigare idag. Det kom ett sms från min underbara svärmor när jag stod i lekparken och småfrös. " Jag har satt in en peng till dig köp dig fina tulpaner för dom!" . Jag blev så glad att jag nästan kunde spricka! Jag älskar tulpaner! Mina svärföräldrar är bäst. Efter På Spåret ska bloggen uppdateras lite, så nya inlägg är att vänta det närmsta dygnet;)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Vilken fantastisk svärmor! Gott nytt år!

Anna sa...

Caroline!
Eller hur:) Tack det samma!!