torsdag 29 december 2011

[ANNA] livstecken

Som sagt tekniken har svikit oss och därmed har vi varken hemtelefoni eller internet. Ja eller internet i våra små mobiler och det är en sån jag sitter och knappar detta på, inte helt smidigt. Kanske landar ett nytt modem imorn kanske inte. Vi har filmer och bilder som ligger och väntar er:-) i sinom tid i sinom tid. Idag har det varit full fräs här hemma. Vi har secondhandshoppat till pysseljulklappen jag fick av Linus jag hittade även ett spel som väcker barndomsminnen. Vi har också börjat fixa så Skorpan ska få ett eget fint rum. Möbler har fotats och ska ut på Blocket till att börja med. På kvällen tog jag en tur på stan (lugn och ro nästan folktomt) det blev några fina reafynd mest till Skorpan men även en bh till mig. Nu ska vi göra oss kvällsmackor och te. På återseende förhoppningsvis med bättre teknik så ni får bilder. Blogg utan bilder är ju trist! Vad styr ni med i mellandagarna?

Inga kommentarer: