onsdag 21 december 2011

[ANNA] En (o)bang brud now with bangs!

jo..jag längtade hem lite så att säga, till hur jag såg ut för ett par år sen...fast i annan färg och med lite annorlunda lugg. Plenty and heavy bangs ska det va! När jag satte mig i frisörstolen hörde jag mig själv säga lugg tack! Fast jag på vägen dit och ett halvår innan velat och fegat ur vid varje klippning. SLUT MED DET NU NI!

Förutom nytt hår kör jag en lite ny approach på livet. Jag o.s.a:de igår ja till en invitatör som säkert hade räknat med ett nej. Nä hörni skit i nyårslöften varför vänta tills dess? Här kommer min förnyelse. Kör-bare-kör och säga-ja Anna. Nu ska jag smaka lite på´t . Fan va mycket roligare det kommer bli! I huvudet tänker jag säkert nja,nä jag säger nog nej..jag törs nog inte DÅ ska det bara panga ut ett JA istället! Hua jag känner mig lite som ett osäkrat skjutvapen:/ Äh nu ska vi testa grejer!



8 kommentarer:

Jessica sa...

Snygg du blev i håret! Gillar färgen skarpt :)

erika sa...

Supersnyggt :)

Anna sa...

TACK TACK!!
kram på er!

Maria sa...

ojojoj du vågade! Härligt Anna, skitsnyggt ju! Älskar färgen nu till vintern!

anna sa...

Tack Maria:-D fy fabian va jag velat;-)

banditgrrrl sa...

Mkt fint! Känns igen! ;)

banditgrrrl sa...

Mkt fint! Känns igen! ;)

Anna sa...

Johanna
Visst gör det;
tackelitack:)!