torsdag 8 december 2011

[ANNA] mother of all gods.

Fy fan va trött jag är! Hivade på concealer med spade men det hjälpte inte, en ispåse under båda ögonen hade kanske funkat.. Jag hade superkul igår, åt en bergtunga (fisk) som var helt gudomligt god, perfekt tillagad. Efter Trattoria tyckte vår butikschef att vi skulle följa med till the Clomp, där handlare (butiksägare typ), butikschef och några chefer till från den ena av dom två Ica Maxi-butikerna i Västerås var (dom var i stan i arbetet). Ett himla trevligt gäng det där som jag träffat förr, nästan alla av dom, så där fortsatte trevligheterna. Tills jag verkligen var tvungen att pinna hem, blev lite senare än jag tänkt, då min klocka ringde innan 05:30. Men det var värt det. Tror jag, haha jag har nog inte fattat att jag är vaken än. Pray för en snabb och problemfri jobbdag idag;)

Nu måste jag dra! Ska hämta upp en kollega, Nets, på vägen.

Inga kommentarer: