lördag 17 december 2011

[ANNA] lörda

En särdeles slapp dag här hemma. Vi har varit en kort sväng på stan och köpt lite bröd, hyacinter och bodybutter. Skönt att bara ha dom få ärendena och inte vara en av dom som jag såg idag i julshoppingskaoset. Galen blick och ett stressat irrande hit och dit. Nä en halvtimmes ärenden och sen hem igen. Vi mötte syrran och Vilma på stan som vi gjorde sällskap med.

Lätt DEN bästa torr-hud-bekämparen. Finns inget lika effektivt och drygt. Bäst av allt, nu har Åhléns en del av Body Shops produkter i sitt sortiment och där handlar jag hellre. Jag pallar inte med Body Shops personal. Ja eller inte så mycket personalen som säljtekniken dom är itutade. Helt vansinnigt! Från att man gått in i butiken så är det ett evigt säljtjat, ända fram till man ska betala, då fortsätter det med dom produkterna dom lägligt lagt på kassadisken. S L U T A  T J A T A! Om jag gått dit för att köpa bodybutter så är det sällan jag vill "slänga med " schampo för 195:- också. Jag vill bara handla inte säga nej, få dåligt samvete, spendera 45 min i butiken. På Åhléns fick jag ett hej-tack-varsågod och dessutom använde jag min 25% rabatt på valfrivara-check. Chop chop ute ur butiken på 4 minuter. Body Shop; jag älskar era produkter men back off och tagga ner lite!  Ni kommer sälja MER då, om man få titta i lugn och ro, sen fråga om hjälp om man vill.

Inga kommentarer: