fredag 11 februari 2011

[ANNA] Två år..


 foto Emil Henestål

Om en månad firar vi tvåårig bröllopsdag. En underbar dag i mitt liv, jag fick mitt livs kärlek till äkta man, dessutom är han ju väldans snygg. Vi var inte med och tävlade om årets Se & Hör-bröllop kan vi nog enas om. Borgeligt (då vi inte är troende kristna) på Linköpings slott, litet med två vittnen och en vän/fotograf( då vi inte är något för buller&bång), billigt kan vi nog enas om det kostade säkert mindre än somligas brudbukett bara haha, jag kan garantera er att jag inte är mindre lycklig fru för det, vi lägger pengarna på LIVET tillsammans istället det är mer vår melodi.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är så otroligt fina på bilderna! Ni bara lyser av glädje och kärlek - underbart att se :)

Anna sa...

Tack Bea åh vad glada vi blir! kramar på dig!

anonym pappa sa...

åh, minns du min älskling, hur snygga vi var utan svarta solglasögon.

anonym mami sa...

Jaaa du hjärtat, utan svarta solglasögon med bröst och fungerande hjärna;)

anna sa...

Underbart! Huvudsaken är väl att man får varandra, inte hur allt runtikring ser ut eller har kostade. :-)
Grattis i förskott till era två år!

Anna sa...

Anna;
eller hur & tack!!