lördag 19 februari 2011

[ANNA] Lördagsaktiviteter.

Hepp! Hemma igen. Vi har käkat lunch hemma hos min jobbarkompis Goran i Skäggetorp. Trodde Skorpan skulle bli livrädd, stora skäggiga karlar är ju inte hennes kopp te kan man ju lugnt säga. Det gick över förväntan! Skorpan vågade till och med krypa runt lite på upptäcksfärd. Jag hittar ju som en kratta i Skäggetorp trots att jag bott i Linköping hela mitt 31åriga liv så har jag bara varit hemma hos någon som bor där en gång innan. Turligt nog bor Goran nära centrumet så det var tokenkelt att hitta. Vi hade hur som haver en supertrevlig lunch och nu ligger vi och jäser hemma i soffan, Skorpan sover eftermiddag. Hon har sovit hela nätter (20-08) utan någon som helst assistans, så ja om ni frågar hur vi mår för tillfället så är flaggan i topp! Dock är lilla fröken fortfarande rätt svårsövd på kvällen MEN jag tar alla gånger ett svårsövt barn om det sedan när det väl somnat sover 12 timmar!!

 Jag i grå oversizeskjorta från Gina Tricot. / Skorpan i klänning från Unis eget märke, helt galet mjuk i ecobomull. Jag älskar Uni och MiniRodini visst det är dyrt men vi har lyckats fynda på rea, deras kläder är så mjuka och om det finns en dragkedja som på den här klänningen är den helt inbäddad för inte skava någonstans på den känsliga lilla rosenhyn som bebisar har.

 Min fina man hemma i hallen precis innan avresa för lunch, vi hade med oss kamera till Goran men glömde helt av oss.

Inga kommentarer: