onsdag 2 februari 2011

[ANNA] Rapport från horisontalläge.

En utsnuten mamma ligger utslagen i sängen, fy fan va pestigt jag mår. Snoret slutar aldrig, jag nattade mitt barn med papperstussar i näsan för att kunna böja mig fram utan att droppa henne i ansiktet, hon tittade skeptiskt på mig. Jag bytte tussar fyra gånger innan hon somnat. Blir inte Skorpan sjuk är det ett mirakel. Jag är en sån människa som blir så inihelvete förkyld när jag blir det, det kommer så mycket snor att man nästan blir uttorkad. Jag brukar bli förbannad inombords när folk runt omkring mig säger " guuud jag är så förkyld buhu buhu" nä det äru inte för du ligger inte ner med papper I NÄSAN HELA DAN. Förra gången jag var förkyld testade jag Otrivin Comp den där dubbelverkande nässprayen som även ska funka mot rinnsnoret. Har använt den fyra gånger idag och NÄ den funkar inte ALLS. Nu hoppas jag min man kommer hem från sin personalfest ganska snart, jag tycker det är så svårt att somna utan honom brevid mig och jag skulle gärna somna snart. Imorn ringer väckarklockan 05:30, jag ska banne mej ge jobbet ett försök, jag jobbar ju bara imorn och sen inte förrän måndag, det känns nästan lite larvigt att vara hemma då.

4 kommentarer:

Anette sa...

Stackare, hoppas du kunde sova i natt och klarar av jobbet! Krya på dig :)

Anna sa...

Tack tack Anette! Ja idag var det sannerligen en kamp, men men nu är jag ledig ett par dagar:)

anna sa...

En O.B i vardera borre?

Anna sa...

Anna!
Hahaha jag har så trånga borrar annars helt klart!