lördag 12 februari 2011

[ANNA] Dagens mmstrafik..

 Detta skickade jag till min familj ifrån omklädningsrummet innan frukosten. Jag saknade min familj och vi hade en hård natt hemma, jag sov väl två timmar innan jag åkte till jobbet, där jag stod i givakt 06:30. Det har varit en tuff dag idag, livet som småbarnsförälder är inte alltid en picknick på blomsteräng, vissa dagar på jobbet är riktigt tunga, men det är bara att bita ihop..


Detta fick jag tillbaka av min pjamasfamilj, det gjorde min dag!

2 kommentarer:

Anette sa...

Så goa bilder ni skickar till varandra!
Tycker ändå du var väldigt "pigg" för att ha sovit så lite :)
Kram och hoppas ni får en bättre natt i natt!

Angelica sa...

UNDERBART!!! Vad gjorde småbarnsföräldrar förr egentligen?? Hur klarade de av sina hårda dagar på jobbet, utan denna härliga pepp?? Älskar mms från sambo och grisebarn ;)