måndag 21 februari 2011

[ANNA] Lite måndag..

En synnerligen trött morsa sitter i soffan. En dag med full rulle på jobbet som avslutades med möte, vi fick reda på att vi ska få lite ledar/chef-coachning det ska bli superkul! Full fräs hem, hatar att sluta fyra trafiken hem från Tornby är mindre kul så dags. Idag hade jag även turen att fastna mitt i en korsning på grund av vägarbete. Trafiken stod helt still och man får det ju lite hett om öronen när ljusen slår om till grönt och bilarna framför inte rör sig och man står minst sagt i vägen. Min blixtsnabba escapeplan blev in i Gottfridsberg och via Valla hem, tog väl en kvart längre. När jag kom hem sov Skorpan så jag fick en snabb andpaus innan kvällsmat/bestyren drogs igång. Jag och Skorpan hann med en kort snabbis på stan, hade spanat in mig på en klänning som jag köpte.

 Imorn väntar mer jobb så nu är det jag som gör te och varvar ner med min man en stund innan det är dags att släcka!


2 kommentarer:

Maria sa...

jättefin!

Jag sa...

Nu blir jag snart förbenad! Inte mindre än 3 grr har jag försökt kommentera här men icke! Jaja, fjärde gången gillt kanske..Vart kan en sån vacker klänning tänkas va köpt?