torsdag 24 februari 2011

[ANNA] Sådärja..

dags att Annalysera dagen, haha. Sov dåligt som fan i natt, för en gång skull inte mitt kära barn fel, vaknade av inget 04 och hade jättesvårt att somna om, vände och vred och sen var klockan 05:40 och dags att gå upp. Röda ögon med påsar under, klädsamt som tusan, thank god för Make Up Store. Dagen rusade på fort, mycket att göra, grundaren till vårat( och många andra ICA-butikers) personalplanerings program Pers(onal)ica kom på besök, vitsigt värre haha, ikonen man klickar på är dessutom en persika. Jag och min kollega Jenny satt och pratade med honom och bollade en massa ideér, han var väldigt tacksam, han frågade om våra önskemål och vi gav honom såväl positiv som negativ kritik. Känns ju väldigt kul om det vi önskat slår igenom till en eventuell upgrade. Efter jobbet handlade jag, jajemän det är ju torsdag. Fick avstämning när jag scannat, himla tur, jag hade scannat in en påse päron två gånger och hade jag inte fått avstämning så hade jag ju fått betala den dubbelt. Där ser ni 1) personalen gör också fel och är virriga, 2) inte så himla dåligt med avstämning ändå. Sladdade hem lagom till 15-kaffet, med kladdkakarester, fint som smör på laxen. Apropå sladdade, nu börjar jag bli riktigt självsäker i trafiken, trots att jag haft mitt körkort ääända sen sommaren 2009 så har jag först nu börjat köra riktigt aktivt (nu när Linus=bilen är hemma). Jag älskar mitt körkort jag är så glad att Linus pushade&stöttade mig att ta det, vilken frihetskänsla det är! Nu dessutom fegar jag aldrig, jag kör lite med näsan i vädret, nu kan andra gott backa och vänta för nu kommer fru Forsberg haha.

Nä nu måste jag fnula vidare på Lyon-packning, jobbar hela helgen och åker mot flygplatsen 04:50 på tisdag morgon Inte helt jävla lätt att lyckas packa när en liten fröken sliter upp allt man lägger ner alternativt fyller resväskan med klossar. Ska bli riktigt intressant att öppna väskan i Lyon på tisdag kväll och se vad som finns i den, surprise som vi säger!

 Såg att min favvoläsk/juice fanns på Maxi, Linus öppnade den med ett; luktar nystädat offentligt duschrum! Sen smakade han och tyckte den var jättegod.  Sen har vi moi 05:40 imorse, rödögd och het!

2 kommentarer:

frida sa...

finns det snapple på maxi? goddammit vad fint!

Anna sa...

Yeah baby yeah! Skynda skynda!!!