tisdag 22 februari 2011

[ANNA] Dagen får plus och nåt minus..

Klockan ringde 05:50 imorse     -----

Räknade pengar och redovisade hela förmiddagen, P3 på i bakgrunden   +++
Lunch, matlåda med fransk fiskgryta, skithungrig     ++++

Sitter med en av våra revisorer och går igenom kassaredovisningen, mycket kul, jag gick ju humanistisk på gymnasiet för att jag är både kass och ointresserad av ekonomi och siffror, det jag gör på jobbet är jag internutbildad på och har verkligen fattat tycke för det. Trevlig kvinna den där revisorn.  ++++

Chansar och tar vägen med vägarbetet hem och lyckas slinka förbi det snabbt! +++++

Kommer hem och inser att det blir kladdkaka med grädde till eftermiddagskaffet! +++++

Börjar fundera över packning till Lyon om en vecka ( dvs what to wear -WHAT TO WEAR?! världsliga problem enligt den här kvinnan) Ja jag vet i Libyen bryr dom sig säkert föga om kläder just nu, men ursäkta mej då för att det är en plikt att vara ärtig i France. Hmm får bli både -- +++



Ja vi börjar så med dagens update, nu ska fikat plockas undan och Skorpan ska väckas, inte sova förlänge så här på eftermiddagskvisten för att inte bre på svårsövdheten på kvällen. En liten promenad så här på seneftermiddagen får det bli nu, jag har varit inne hela dan och vill ut och få lite frisk luft!

Inga kommentarer: