fredag 25 februari 2011

[ANNA] Sedär ja..

äntligen fick vi användning för bland annat lite gymnasiala kunskaper i kvällens omgång av På Spåret, bland annat prickade vi in alla tre stjärnbilderna(jag läste astronomi som tillval) och "vem där" Kerstin Ekman( gick ju humanistisk, det blev en väldans massa böcker och författare vill jag lova). Grekiska cognacen - Metaxa har vi druckit vi ett flertal tillfällen, dock är det väl jag i hushållet som dricker den med glädje ( jag ehrm..drick allt, måste ha nåt slags finskt påbrå). Gasen som en del frukter avger - Etylen, hmm vill minnas nån matutbildning med jobbet tror det var där jag snappade upp det. Södertälje tog vi lite senare, först på Astra-Zeneca ledtråden. På det stora hela är vi nöjda med vår insats ikväll, tack.

Nu - släcka, imorn&söndag -jobb.

1 kommentar:

Linus Forsberg sa...

Fast det var ju bara du som kunde allt. Jag sög ju som vanligt.