tisdag 8 februari 2011

[ANNA] Tisdag äre.

Högst upp på önskelistan just nu står lite sömn, vi är uppe på en vecka igen på sisådär 3-4 timmar per natt. När man går in på så där sjätte natten är man bra jävla spak ska jag tala om. Huvudet värker, man mår illa och är allt annat än människa. Imorse när jag släpade mig upp 06:30 efter ännu en natt av Skorpangråt så ville jag nästan dra upp täcket över huvudet och svälja tungan eller nåt. På med sminket bara, hoppa in i bilen susa iväg mot Maxi, placera stjärten i kassan och vara snygg och trevlig i ett par timmar. Jajaja det går över, när man dör. När jag kom hem till min familj bestående av ett stycke hålögd farsa och en rätt nöjd Skorpan så fick jag ett riktigt brakmellanmål. Snart är det natt igen, ljuva sköna säng med fluffig kudde och djup helande sömn. Eller?

 Min man kan det där med att göra ett litet mellis...

Det här mms:et fick jag igår, min familj filosoferna..

4 kommentarer:

Cecilia Möller sa...

Orange som accentfärg, visst är det kul! Jag blev glad när jag hörde om det, eftersom orange är en favorit hos mig. Du ska få se läckra bilderna med ballongerna senare i veckan.

Anna sa...

Cicci:
Spännande! det ser jag fram emot!

anna sa...

Men shit vad nice! Firade ni ngt eller är han sån jämt? :-)

Anna sa...

Anna:
Hahaha han kan som sagt det där med mellis, men just i detta fall fanns det även tårta hemma då jag fyllt år:)