fredag 25 februari 2011

[ANNA] Lite fredag på er!

Ledare för PRO:s trädbeskärningskurs var Torgny Buske.
ur dagens Aftonblad, skitkul ju haha.


Dagen har bjudit på en tur på stan. Skorpan fick nya jeans, synnerligen lukrativt, då vi såg på kvittot att vi betalat 49:- för dom och inte 129:- som det stod på prislappen. Det blev även lite krukväxter och en lunch på Sibylla. Det skånska biträdet (ni vet hon vi bloggade om som varit med i Bondläpp söker blygdläpp) är minst sagt förtjust i Skorpan och kan inte låta bli att gå ifrån kassan stup i kvarten och stryka Skorpan i håret och gulla med henne, vi förstår henne, det är svårt att låta bli! När vi kom hem från stan gick Linus och Skorpan ner till Viktor&Frida en sväng och lät mig packa ifred en liten stund, det tackar vi för. Det är verkligen stört omöjligt att packa med en vaken Skorpan i lägenheten, om hon inte sliter upp resväskan och häver ut alla kläder och fyller den med klossar istället så sliter hon ut kläder ur garderoben/byrån och det blir allmänt kaos.


 Vardagens bling, vita pärlor till öronen, min vigsel/förlovningsring och hästskohalsbandet(som jag har varje dag, hade det t om på mig i förlossningsalen). Idag piffar jag till en enkel svart tröja med silkessjalen jag fick i morgongåva av Linus, visst är den fin? Han hittade den och valde ut den helt på egen hand, han är en jäkel på att köpa fina presenter.


Inga kommentarer: