måndag 1 november 2010

LINUS Hemmapappan,

Nu har vi bytt plats, Anna och jag. Då faller ansvaret att hålla igång den här bloggen på mig. Jag lovar att göra mitt bästa för att hålla er informerade! Idag, min första dag som föräldraledig, har bland annat spenderats i kyrkan! Japp, ni hörde helt rätt, i kyrkan. Skorpan och jag smög in i domkyrkan och rekognoserade lite inför kusin Vilmas dop om ett par veckor! Skorpan fann kyrkans akustik mycket underhållande och passade på att dra av ett par riktiga hårdrocksvrål!

Efter detta fixade vi lite beställningsjobb på stan, bl a ett inköp av en pepparkaksklänning, varpå vi gled in hos grannarna på nedre botten och hängde ut lite. Viktor bjuder Skorpan på vilken fjärrkontroll hon vill.

Vi har även haft fastighetsskötaren här för reparation av en droppande vattenkran. Hurra!

Inga kommentarer: