onsdag 10 november 2010

[ANNA] Onsdag.

Fan va fint det är med familjevecka! Andra dagen i rad jag vaknar med familjen, äter frukost tillsammans, får bada Skorpan och bara leka och busa dagen lång. Imorron väntar ett 7-14 pass på jobbet, veckohandling sen är jag ledig med familjen till och med måndag. Helgen bjuder på dop och jobbfest(mat&Mia Skäringer på Konsert&Kongress). Dagen erbjuder lunch på stan var har vi inte bestämt än riktigt (väntar på att Skorpan ska vakna från sin lur så får vi se). I eftermiddag skickar jag iväg Linus till vår vän Emil, Linus ska få lite kompistid också! Nä nu ska jag springa ner till tvättstugan och hämta upp tvätten.

Älska din nästa...men var diskret.


Det stora trädet utanför Skorpans fönster är helt täckt av snö och jättevackert!

Fler bilder finns på Linus fotoblogg!

2 kommentarer:

banditgrrrl sa...

What!? Varför vara diskret?? Vad föranleder detta uttalande? Har ni ofrivillgt fått ta del av någon annans älskog?

Anna sa...

Haha om det vore så väl! Nä det är bara ett roligt nytt ordspråk jag snubblat över;)