fredag 12 november 2010

[ANNA] Dra kattafan över jakthornet!

Jag brukar inte vara så jättemycket för skvallerpress mer än Aftonbladets Klick varje fredag(men den är ju snarare allmänbildning haha). MEN när den här nyheten nådde mig för ett tag sedan, och sen dessutom idag verkar bekräftas, ja då blir till och med jag tyst! Det är ju fullständigt barockt och ekivokt på samma gång! Man blir nästan lite fnittrig. Missförstå mig rätt nu, otrohet är smutsigare än sopor. En gammal vän till mig blev bedragen och totalt grundlurad av vad hon trodde var (bara) hennes pojkvän. Det skulle dock visa sig att han hade en flickvän TILL samtidigt. Ingen av dom visste om varandra, båda fick träffa hans föräldrar och båda hade nyckel till hans lägenhet(snacka om mr Play It Cool). När han stack ifrån den ena sa ha att han skulle hem och mata katten och drog till den andra. Det tog alltid konstigt lång tid att mata katten. Ja det hela liknande en sån slå-i-dörrar-fars som utspelas i en småländsk folkpark. Denna historia får ju vem som helst att bli paranoid, behöver jag tillägga att hon blev totalknäckt när allt rullades upp?

Jaja Ers Kungliga Höghet har man slagit yxan i båten så får man ro av bara fan. Jag föreslår att du börjar ro, och säger entschuldigung till frugan.

I övrigt sover Skorpan förmidda, Linus är i affären och handlar svamp. När han kommer hem blir det svampsoppa till lunch.

Inga kommentarer: